Retningsliner i forbindelse med reparationer.

Selvom raten af fejl er meget lav på vores produkter, så kan det desværre ske, at der er fejl på produktet. Vi vil forsøge at afhjælpe fejlen så hurtigt og problemfrit som muligt. Derfor har vi lavet denne guide, som du SKAL følge, hvis du har et problem.

Kontakt vores medarbejder Thomas Winther, tlf.: +45 51 51 51 34 eller [email protected]. Han vil vurdere jeres henvendelse og se, om problemet kan afhjælpes umiddelbart.

Kan problemet ikke afhjælpes her og nu, skal følgende procedure følges nøje:

  1. Lav en seddel med detaljeret fejlbeskrivelse samt fulde kontaktoplysninger. Sedlen med fejlbeskrivelsen SKAL udskrives samt vedlægges. Sedlen til fejlbeskrivelsen kan du hente her
  2. Pak produktet og sedlen og send det til:
Koflar NightSystems
Aggebovej 40
DK-3200 Helsinge
Att.: Thomas Winther

Hvornår kan du forvente at få din vare tilbage?
Vi indsender reparationer til Pulsar 2 gange om måneden. Dette sker d. 1 og 15 i måneden. Vi skal have produktet senest 4 dage inden disse datoer. Når Pulsar modtager varen, så har de op til 5 uger til at foretage reparationen. Herefter sendes produktet retur til os, og vi sender det hurtigst muligt videre til dig.

VIGTIGT: Såfremt ovenstående procedure ikke følges, kan der gå længere tid end beskrevet ovenfor.